Powered By Blogger

welcome

welcome di website pribadi ALFI ASYURA
zwani.com myspace graphic comments




e-mail : alfi_aja1989@yahoo.co.id atau alfi.asyura@gmail.com
friendster : alfi89@gmail.com




anda boleh membaca blog ini dan mengcopy nya..selamat membaca..

Minggu, 27 April 2008

puisi alfi

Madah cinta kerinduan 04

Wahai sayang ku..!
Wahai manis ku…!

Apalah erti semuanya ini?
Jika engkau jauh dari diri ku
Tanpa mu disisi ku
Hati ini kerinduan
Hati ini kekosongan…

Marilah sayang ku
Datanglah segera kepada ku
Aku rindu pada mu
Aku cinta pada mu…!
(jangan biarkan aku kesaorangan..!)




MADAH CINTA RINDU 03

Tahukah kau ….sayang ku?
Masa berlalu begitu perlahan tanpa diri mu..
Diri ku jadi tidak menentu…!

Aku rindu ingin bersama mu
Aku rindu ingin menyentuh mu

Aku rindu senyuman mu..
Aku rindu belai manja mu
Aku rindu nada suara mu
Aku rindu sentuhan mu
Aku rindu belaian kasih mu…
Arrrggghhhhhh…!
Aku dilamun rindu…!



Seluar lama sudah lusuh
Baju juga turut lusuh
Dimana pakaian baru?
Haruskah aku membelinya?
Untuk siapa?



Ingin ku nyayikan lagu rindu
Ingin ku luahkan rasa hati ku
Hanya pada mu

Kerana aku rindu
Terlalu rindu…
Aku cinta pada mu!

Tidak ada komentar: